Selecteer een pagina

Veel gestelde vragen

1) Hoe werkt het verzenden van vlees?

Alles wat u kunt bestellen op de website is bij ons op voorraad. U kunt dus de volgende dag geleverd krijgen wat voor 14.00 uur is besteld. Wij bezorgen, van maandag tot en met vrijdag, de bestelling zelf in onze gekoelde bussen. De bezorging vindt plaats tussen 10.00 uur en 16.00 uur. Uw bestelling zal in een speciale box worden getransporteerd en deze bos wordt door de chauffeur geopend in uw bijzijn. U krijgt de inhoud en de chauffeur neemt de box weer mee. Your Steak Today garandeert met een ‘niet-goed-geld-terug garantie’ de aankomst in een veilige conditie. 

2) Hoelang zijn de producten houdbaar?

Ieder product is voorzien van een etiket met daarop de inhoud, het gewicht, herkomst, ingrediëntendeclaratie en de houdbaarheidsdatum. Door ons inkoop- en voorraadbeleid zorgen we ervoor dat uw bestelling nog lang houdbaar is en u geen bestelling ontvangt met artikelen die het einde van de houdbaarheidsdatum bijna hebben bereikt, behalve als dit expliciet wordt aangegeven bij de beschrijving op specificatie van het product.

3) Zijn de prijzen per stuk of per kilo?

De prijzen zijn altijd per stuk. We hanteren prijzen per circagewicht. Het ene product kan iets lichter zijn, het andere iets zwaarder. De reden hiervoor is dat we onze klanten vooraf willen laten zien hoeveel een bestelling kost, zodat er geen verrassingen achteraf zijn.

4) Wat zijn de verzendkosten?
  • Tijdelijk worden er geen bezorgkosten berekend!
  • Bij een bestelling onder de € 75,00 zijn de bezorgkosten € 7,50.
  • Bij een bestelling vanaf € 75,00 is de bezorging gratis.
6.) Wanneer wordt de bestelling bezorgd?

Als u uw bestelling plaatst voor 14.00 uur zal deze de volgende werkdag bij u bezorgd worden. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 uur en 16.00 uur.
Een tijdstip van levering is vooraf niet af te spreken.

7.) Kan de bestelling ook op een andere dag geleverd worden?

Tijdens uw bestelprocedure is het mogelijk om uw pakket op een later tijdstip te laten leveren. Zeker als u een etentje heeft gepland en u heeft nog niet voldoende ruimte in uw koel- of vriesruimte, is dit een handige optie. Hou wel rekening met ongeveer 24 tot 48 uur om uw producten te ontdooien.

8.) Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

U kunt uw bestelling ophalen in Soest op werkdagen tussen 12.00 uur en 15.00 uur. De bestelling zal voor u klaar staan als u deze via onze webshop heeft besteld.

Ons afhaaladres is:
Zuidergracht 27
3763 LS
Soest

9.) Hoe kan ik een klacht melden?

Het is natuurlijk heel vervelend als u een klacht heeft over de producten en/of de dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch willen wij u vriendelijk vragen om uw klacht per mail of post aan ons door te geven, t.a.v. klantenservice. De klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze gegevens vindt u onderaan deze pagina.

Na ontvangst van uw klacht, zullen wij uw klacht binnen 5 werkdagen beantwoorden.
Mocht er meer tijd nodig zijn zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

11) Hebt u nog meer vragen?

Wij verkopen meer dan vermeld op de website. Kunt u uw keuze niet vinden, stuur ons een e-mail (info@yoursteaktoday.nl) of neem telefonisch contact op via 035-6037636